ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΦΩΤΙΑ! Δημοτικό αυθαίρετο στο ρέμα της Μάνδρας μετά τις πλημμύρες...
Βαριά οχήματα και κοντέινερ έχουν στηθεί μέσα στο ρέμα της Αγίας Αικατερίνης με τον Μπάμπη Θεοδώρου, δημοτικό σύμβουλο της Αντιπολίτευσης του Δήμου Μάνδρας, να καταγγέλλει πως δεν είναι το μοναδικό αυθαίρετο του Δήμου .
Δείτε το βίντεο του ALPHA.

Post a Comment