Στην τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΔΟΚΑΣ ο Πρόεδρος του Οργανισμού και Αντιδήμαρχος Σητείας κ. Λεωνίδας Τερζής αναφέρθηκε και στη λειτουργία των παιδικών σταθμών στο Δήμο Σητείας. Διαβάστε περισσότερα »
Post a Comment